Alla inlägg under januari 2014

Av Julia Jacobsson - 19 januari 2014 22:16

Idag har varit en jätterolig dag, men det jag har varit igång nästan hela tiden.
Nästan direkt efter frukost gick jag ut och rid Dansör och sen satte vi på tolkselen på honom och så åkte Jonna skidor bakom när jag red, jäkla vad skoj det va! Har inte skrattat så mycket på länge! :D
När vi hade fixat klart honom så tog vi ut Ametist så fick jag åka skidor bakom honom och när vi var klara med honom tog jag in Zixten red en runda på honom. Sen var jag rätt djupfryst så när jag var klar i stallet hick jag in och gjorde varm choklad till familjen och fika för att tina upp. Jag satte mig och ritade lite och sen gjorde jag kanelbullar.
Nu ligger jag i sängen och läser en skvallertidning och imorgon är det skola igen...
Dagen har i alla fall varit super bra! :D

Av Julia Jacobsson - 17 januari 2014 20:25

Nu har äntligen helgen kommit, fast denna vecka gick snabbt så är det väldigt skönt! :)
Idag har inte hänt så mycket, bara skola och sen har det varit rätt lugnt.
Fick lyxa till det lite i kväll och då blev det kycklingrulle och sen godis! :D
Imorgon blir det nog upp till travet! :)

Denna bild beskriver perfekt! Om jag bara inte hade varit så feg och vågat berätta det för honom! Detta dödar mig sakta inifrån! -.-
Tänker på honom varje minut, varje sekund av mitt liv!

Av Julia Jacobsson - 16 januari 2014 22:24

Idag har varit en bra dag då det var en lugn dag i skolan och vi hade film sista timmen! :D
När jag kom hem blev det lite fika och sen raka vägen ut och träna Zigge. Det var iskallt ute men vi tog oss igenom det och lät inte vädret stoppa oss!
När jag sedan var klar i stallet och kom in så blev det lite träning. Först bandet och sen yoga!
Ännu en bra sak var att nya numret av skvallertidningen kom idag! :D

Av Julia Jacobsson - 15 januari 2014 21:26

Idag är det onsdag, vilket innebär att det var en lång dag i skolan. Vi har 2 lektioner innan lunch och 4 långa lektioner efter och slutar då vid 4 :/ Vi hade elevens val sista 90 minutrarna och jag fick slöjd, men jag fick bytat till bild :)

när jag kom hem så var det att sätta sig och ta det lugnt. Kanske inte det roligaste att läsa om, men jag lovar att imorgon händer det mycket roligt! ;)   Hittade en söt bild häromdagen så tänkte lägga upp den :)

Av Julia Jacobsson - 15 januari 2014 21:26

Idag är det onsdag, vilket innebär att det var en lång dag i skolan. Vi har 2 lektioner innan lunch och 4 långa lektioner efter och slutar då vid 4 :/ Vi hade elevens val sista 90 minutrarna och jag fick slöjd, men jag fick bytat till bild :)

när jag kom hem så var det att sätta sig och ta det lugnt. Kanske inte det roligaste att läsa om, men jag lovar att imorgon händer det mycket roligt! ;)   Hittade en söt bild häromdagen så tänkte lägga upp den :)

Av Julia Jacobsson - 14 januari 2014 15:35

Kom hem tidigt idag från skolan, ca 20 över 2. Då satte jag mig och tog lite varm choklad för att sedan kunna gå ut i stallet och träna min älskling. Nu är vi redo att köra! ;)

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 13 januari 2014 22:15

Har inte hänt så mycket roligt idag. Har gått i skolan till 4. Jag åt något till kvällsmat som jag inte har ätit på flera år: bacon inlindade korvbröd med senap i, supergott!
Jo, det kom snö idag med, så jäkla skönt! Hoppas nu bara att den hållet i sig :)

Av Julia Jacobsson - 11 januari 2014 14:09

Nu är vi på väg hem från travet efter att ha ridit. Det var jättekul, men oj vad stark hästen va! Det regnade en massa och vi blev dyngsura, både jag och Kajsa som jag red med. Det gick ändå bra och jag vill att det ska bli nästa gång redan nu ;)
Nu är vi på väg hem till Kajsa för att dricka lite god varm choklad och torka och värma upp oss lite ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards