Alla inlägg under januari 2014

Av Julia Jacobsson - 11 januari 2014 12:01

Idag är det dags att åka till travet och rida varmblod igen! Ska bli så kul! :)
Här kommer även några på pizza/ glasskvällen igår ;)

Av Julia Jacobsson - 10 januari 2014 19:09

Då var det äntligen fredag, jippie! Sååå skönt! Det var kort skoldag och när jag kom hem gick jag ut och körde Zixten som visar sådana framsteg varje gång han körs, en så underbar häst! :D när jag kom hem med honom fick han lite skön massage och sen fick han komma ut i hagen med ett skönt täcke på :)
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med pizza! Åt det häromdagen med men ibland är det okej ;)

Av Julia Jacobsson - 9 januari 2014 20:54

Imorgon kommer hända en massa roliga saker, så nu satsar vi! Bara en natt mellan :D

Av Julia Jacobsson - 9 januari 2014 17:49

Igår hände inte så mycket och jag tog det mest lugnt och gjorde läxa, jobbigt!
Idag har jag tränat lite och sen käkade jag lite tacos och nu sitter jag och tittar lite på tv. Skulle egentligen tränat Zixten idag, men då det var så fruktansvärt dåligt väder så fick han stå över och tränas imorgon och till travet på lördag istället :)

Av Julia Jacobsson - 7 januari 2014 21:58

Körningen gick kanon och det är kul när man känner hur de utväcklas! :D när jag kom in gick jag 15 min på bandet. Till kvällsmat åt vi fläskfilé med klyftpotatisar och sallad, yamie!
Vi fick även en munk till efterrätt ;)
Har gjort i ordning för första dagen i skolan i morgon, fy!!
Sweet dreams!! :)

Av Julia Jacobsson - 7 januari 2014 15:44

Nu blir det ut och träna häst! :)

Av Julia Jacobsson - 7 januari 2014 14:16

I morse när jag vaknade gick jag ut och släppte ut hästarna. Jag gick sedan in och åt frukost och ut sen igen för att mocka och fixa stallet. När jag sen kom in tränade jag lite ca 30 minuter- 1 timme och sen åt jag lite pizza som blev över från igår ( vet att det ej är den bästa kombination med träning ;) ) och jag drack smothie, så gott!
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem från jobbet så att vi kan köra hästarna :)
Tyvärr är det ju sist dagen på lovet idag med, fy!

Av Julia Jacobsson - 6 januari 2014 23:53

Idag har varit en rätt lugn dag. När jag vaknade var klockan ca 11 och då gick jag upp, åt frukost och sen gick jag ut och körde Zixten som var lite överpigg. När han var körd fixade vi stallet och sen gick jag in och la mig framför tvn. Vi åkte senare och handlade och då köpte vi även PIZZA!! :D det var längesedan jag åt det :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards