Alla inlägg under februari 2014

Av Julia Jacobsson - 17 februari 2014 18:53

Dagen har varit lugn, har bara ridit Dansör som skötte sig jättebra! :)
Imorgon så fyller pappa år och detta firar vi dagen innan med lite mat på Verona i Halmstad! :)
Recension kommer ;)

Av Julia Jacobsson - 16 februari 2014 23:27

Imorgon är det måndag och början på lovet! :D
Idag körde jag Zixten och mamma körde Cascader och det gick jättebra! :)
På kvällen fick jag lite "spa" ompysslande av Jonna, tack! :)

Av Julia Jacobsson - 14 februari 2014 14:41

Idag är det alla hjärtansdag och det är någon som missat ;)
Igår tränade jag Zixten med Cascader på släp och de skötte sig exemplariskt! :D
Igen som sagt är det allahjärtansdag och jag är singel, men det e inget som stör mig! ;)
Rätt skönt faktiskt ;) ikväll blir det restaurangmys med familjen och lite annat trevligt! :)
Glad allahjärtansdag! :D

Av Julia Jacobsson - 12 februari 2014 22:41

Idag är det onsdag, värsta skoldagen på hela veckan! När näst sista lektion va så fick jag reda på att sista lektionen som var 1timme och 30 min va inställd, så skönt!! :D
Jag åkte upp till travet där jag först red Ijor som va jätteduktig och sen red jag storhäst tillsammans med några andra. Stort tack till Linnea för att jag fick låna din häst, hon var superduktig! :)
Imorgon blir ännu bättre men det får ni reda på då ;)

Av Julia Jacobsson - 11 februari 2014 22:57

Idag körde jag Zixten med Cascader på släp och dem fick gå backträning, vilket dem verkade tycka var jättekul! :)
Imorgon är det lång dag i skolan men efteråt blir det upp till travet och testa rida ett russ och sen ska jag rida varmblod! Kul, kul! :D

Av Julia Jacobsson - 10 februari 2014 21:45

Gympalektionen gick suveränt!
När jag kom hem longerade jag Zixten som gjorde det för första gången och han skötte sig superbra! :)
Fick även reda på att Begonia är konstaterad dräktighet! Gud vad roligt!! I slutet av juni står det nog ett litet föl här hemma! :D

Lilla tjejen som alltid vill sno andra stons föl för att hon älskar dem, ska äntligen få ett eget att ta hand om! Hon kommer bli överlycklig och en jättebra mamma! :D

Av Julia Jacobsson - 10 februari 2014 07:55

Igår tränades en massa hästar hos Zetterqvists. Först satt jag på Dax, den red jag Gottelina, sen satt jag på Metallica och efter det red jag Storm. Dax och Metallica håller vi på att rida in och dem skötte sig jättebra. Gottis och storm skötte sig också jättebra! Jonna red Tyko och Pärla som också va duktiga! :)
Idag ska jag leda idtottslektionen i skolan, önska mig lycka till!
Tänkte också på att det bara är en vecka till lov, lämpa! :D

Av Julia Jacobsson - 8 februari 2014 23:30

Igår när skolan var slut körde jag Zixten i regnet tillsammans med mamma och Cascader och Dansör. På kvällen blev det mys med godis och tv! :)
Idag var det upp tidigt för hästarna skulle mätas på travet. När jag kom upp mätte vi Zixten som var 126,1cm i mankhöjd och klarade sig då dem får va 130,0 :)
Sen red jag en av travskolans varmblod.
Efter det red jag 6 varv på slingan på Krut som va jätteduktig! Och sen körde jag Zixten 2 varv slinga och 2 varv på sandslingan.
Sen åkte vi med hem till Zetterqvist och det är och ska bli kul! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards