Alla inlägg under februari 2014

Av Julia Jacobsson - 6 februari 2014 08:39

Igår när jag va på stan så skulle jag köpa en parfym men affären hade bara en enda och den luktade inte gott så det va onödigt att åka dit!
I skolan gjorde vi en gipsmask och det va kul! ;)

Av Julia Jacobsson - 4 februari 2014 22:07

Idag har Zixten, Cascader och Dansör blivit tränade och jag har gjort klart min so inlämning :)
Imorgon efter skolan blir det raka vägen upp till stan i Halmstad för lite shopping, kul! :)

Av Julia Jacobsson - 2 februari 2014 22:50

Idag har varit fullt upp. Startade dagen med att gå en runda och senare körde vi häst.
Vi åkte till Halmstad och åt lite Mc donalds och lite godis och jag köpte även ett mobilskal :)
Imorgon har jag prov i Geografi och jag trodde att det skulle hå bra men i fredes när jag kommit hem märkte jag att jag glömt mappen i skolan... Nu är det bara att hoppas att jag har lärt mig bra på lektionerna.. Jobbigt läge!

Av Julia Jacobsson - 2 februari 2014 09:47

I fredes bestämde jag mig för att ta det lugnt, så vi åkte och köpte godis och sen bara tig det lugnt. Men i går var det full fart hela tiden. När jag vaknade gick jag och pappa ut och gick, sen gick jag ner till sjön och skottade lite och sen åkte jag skridskor. Sedan fixade vi stallet och på kvällen träffade vi några kompisar och först åt vi kinesisk mat och efter det åkte vi hem till en av dem och tittade på melodifestivalen :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards