Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Julia Jacobsson - 8 mars 2014 20:06

Idag har jag varit på travet, åkte dit på morgonen och var där ca hela dagen. Tre hästar tränade jag.

Först av allt red jag Ijor och idag gick det mycket bättre än de andra gångerna! Kul när det blir framsteg! :)

Sedan körde jag Zixten. Det har hans första gång på travet i år och på ca 4 månader! Han gick direkt ut och voltade med ca 16 hästar och det blev nog lite mycket för honom då han bara gått med en innan. Han blev lite knäpp men det gick bra ändå! Jag körde med travskolan första heatet, sen körde jag ett heat med två kompisar och då fjantade han sig lite, men sen körde jag ett heat själv och då gick han jättebra, så jag är nöjd med honom! :)

Sen red jag Krut. Det gick inte lika bra idag som sist, men jag hade rätt ont i fingret och han va så stark och jag kunde inte hålla på rätt sätt när jag inte kunde använda det fingret så det kan bero på det, att det inte fick så bra. Jaja, det går bättre nästa gång och då är fingret läkt och jag kan rida som vanligt igen! :)
Nu blir det mellofinalen!! :D

Av Julia Jacobsson - 8 mars 2014 00:43

Efter skolan idag så gick jag ut och körde Zixten som skötte sig rätt bra! :)
Sedan körde pappa och hämtade pizza så vi fick lite fredagsmys! :)
Så himla skönt att det är helg nu och imorgon bär det av till travet, kul! :)

Trevlig helg! :) <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards