Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Julia Jacobsson - 22 mars 2014 21:24

Dagen började med att vi steg upp rätt tidigt, åt frukost och sen gick vi ut och jag red Wilda en liten skrittrunda, hon va så duktig! :)

När vi kom hem borstade jag Cascader och Zigge och sen åkte vi mot travet vid 11 tiden :)
På vägen upp smakade jag några goda små "pepparkakskulor" interessant, men väldigt goda! ( man blir typ beroende ;) )
När vi kom upp var klockan ca 12.15, och då sadlade vi på krut och så red vi ut. Jag var jättenöjd med dagens snabbjobb då det gick jättebra! :D

Efter det körde jag Zixten som gick lite sådär. Han var lite dampig när han gick med andra hästar, men han gick otroligt bra när han gick själv! Så jag är rätt nöjd med honom! :D
Sen körde jag Cascader i hans första snabbjobb för i år, och han skötte sig jättebra och kändes riktigt fin! :)

På kvällen åkte vi till farmor där vi åt pizzabuffé och till efterrätt åt vi chokladpudding!! Och hade jättetrevligt!!
Snacka om en superdag!! :D

Av Julia Jacobsson - 22 mars 2014 00:51

Sista lektionen idag fick vi glasstårta efter att vi vunnit en tävling på matten! :D

När jag kom hem blev det lite smothie, gott! :D jag mixade 4 kiwis, en banan, 2 dl mjölk och 2 dl yoghurt vanilj, och Gud vad gott!! :)

Till kvällsmat blev det kött med potatisgratäng, smörstekta champinjoner och sallad!! :D <3

Efter kvällsmaten kröp vi ner under några filtar framför tvn med lite naturgodis, perfekt! :)

Nu börjar helgen och jag önskar alla en riktigt bra helg!! <3
Imorgon bär det av till travet, längtan.. <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards