Alla inlägg den 6 april 2014

Av Julia Jacobsson - 6 april 2014 23:10

Morgonen började med att sitta och mysa framför tvn i någon timme och sen gick jag ut, fixade stallet, sprang bredvid Daxy när Jonna körde och sen red jag Wilda.
När vi kom hem åkte vi och köpte lite mat och jag åt kycklingrulle, sååå gott! :)
Nu blir det sängen, god natt! :) <3

Av Julia Jacobsson - 6 april 2014 09:19

Igår var andra dagen på lägret och då skulle vi köra hästarna.
Innan vi alla skulle ut med de vi skulle köra tillsammans så körde jag Cascader tillsammans med Johanna och Elvira.
Bitvis travade han jättebra men när han tröttnade så gick det inte så bra..
Men för det mesta gick han superbra och är i riktigt bra form! :D

Fotograf var Amanda Zetterqvist.
Sedan körde alla som varit på lägret ut med alla sina hästar och jag körde Zixten med dem! Han skötte sig superbra och har lärt sig att inte vara så rädd i klunga och det är jättebra! :D
Han var jätteduktig! :)
Efteråt åkte vi hem och jag var jättetrött! Köpte en glass och en maräng och sedan köpte vi mat och tog med hem :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards