Alla inlägg under april 2014

Av Julia Jacobsson - 18 april 2014 09:36

Bilresa, mc donalds, påskägg och hotell igår! :)
Idag blir det tävling! :D

Av Julia Jacobsson - 17 april 2014 18:51

Igår var en massa att fixa.
Körde Cascader på morgonen och han kändes fortsatt fin :)

Sedan åkte vi till Halmstad och spelade bowling och käkade på donken :)

[Bild]

Lagade tårta till mammas styrelsemöte på eftermiddagen med :)

[Bild]

På väg till Färjestad nu för imorgon startar jag och Cascader i påskbomben! :D

Av Julia Jacobsson - 16 april 2014 09:20

Igår blev en riktig fixdag.
Massa i stallet gjordes vid, jag gav Cascader en massage och han fick även skor på sig :)

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 14 april 2014 22:40

Första dagen på lovet är avklarad!
Red Cascader idag som fick gå en mysrunda i skogen och kändes fin!
Dansör fick sedan testa gå i den nya vagnen och det fungerade bra!
Satte på mammas sidostänger på den idag med, så nu är det klart! :)

Av Julia Jacobsson - 13 april 2014 21:51

Så länge som jag letat och äntligen fann jag den perfekta!! Rätt färg och allt, helt perfekt!! :D

Var ju tvungen att provköra den också, så Cascader fick gå en runda och verkade älska den! :D

Av Julia Jacobsson - 13 april 2014 08:38

Igår åkte vi till travet och jag hade med mig Zixten och så skulle jag testa köra Ila i ett snabbjobb.
Först körde jag Ila som kändes jättefin och ville verkligen springa, kul! :)
Sen skulle jag köra Zixten men han kändes inte riktigt som vanligt igår så nu får han några veckors vila så får vi se om det kanske var växtvärk han har eller vad det va.
När jag kom hem körde jag ut en mysrunda med Cascder och sen blev det kycklingsallad till kvällsmat :)

Av Julia Jacobsson - 12 april 2014 00:30

Äntligen har tiden kommit och nu har vi påsklov!! :D
Hoppas alla får en kanon vecka, även de som inte har lov! :D och ha en bra påsk också!! :D
Var i affären idag med och köpte an massa frukt, yammie! Staplade upp de lite snyggt när jag kom hem ;)

Av Julia Jacobsson - 10 april 2014 22:31

Idag blev det träning av Zixten, så duktig var han! Sedan blev det även träning av mig själv, jobbigt men gör nytta :)
Bara imorgon också, sen är det påsklov och det är planerat till att bli världens bästa! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards