Alla inlägg under juni 2014

Av Julia Jacobsson - 16 juni 2014 07:17

Igår åkte jag med fam Zetterqvist till travet för att köra häst, vilket gick bra! :)
Vi hämtade även hem Dansör igår igen!
På kvällen fick Zixten komma ut på sin första runda efter behandlingen och det kändes lite bättre nu som tur va! :)
Idag är det äntligen näst sista dagen i skolan, för vår del med. Vi slutar klockan ett idag för att vi ska kunna göra oss i ordning inför balen ikväll!
Imorgon är det äntligen avslutning för oss också och sen får jag med sommarlov!!! :D

Av Julia Jacobsson - 15 juni 2014 10:11

Igår var det tävling på Jägersro och jag red Cascader i ett montélopp. Det gick inte så bra för han va på galopphumör och ville bara galoppera, så vi blev tyvärr diskade. Det verkar som att han mer gillar att springa sulkylopp istället så det kommer han bara få göra nu framöver ett tag!

Av Julia Jacobsson - 13 juni 2014 09:03

Idag är det klasskamp i skolan och jag ställer upp med min klass! Heja 94!! :D
Igår kördes även Cascader och han fick även lite massage då nu hoppas jag att han är laddad inför helgen!! Imorgon bär det ju av till Jägersro och Malmö och då ska jag starta i monté med Cascader! :)

Av Julia Jacobsson - 11 juni 2014 07:37

Jag längtar så mycket tills lördag då det är tävling igen! Denna gång ska vi till Malmö och Jägersro och jag har bara ett lopp den dagen och det är ett montélopp med Cascader, kommer bli kul!! :)

Igår var vi och tränade på travet och då red jag Cascader en runda! :)

Av Julia Jacobsson - 9 juni 2014 12:25

Igår var jag och tävlade på Vaggeryd och jag hade en massa på schemat! Jag kvalade en häst som tyvärr inte klarade det, jag blev oplacerad i ett lopp med en häst som heter Metallica, i montén med Krut blev jag 3:a på tiden 1.53,3 vilket va väldigt bra då vi hade två galopper och en kraftig inbromsning sista 800m.
Cascader gick ut och vann sitt lopp med mig!! :D
Han sänkte sig även med 1,5 sek till tiden 1.51,4 :D jag är så stolt över min älskade ponny!!! :'D

Av Julia Jacobsson - 7 juni 2014 13:00

Igår var jag och tävlade på Tingsrydtravet. Jag startade i två lopp, ett montélopp med Tyko och ett sulkylopp med Ila. Tyko sprang på riktigt bra och stred om segern men förlorade tyvärr med ett huvud och hals, men han gjorde det på nytt rekord och han kändes jättefin så jag va jättenöjd! :)
Sedan körde jag ila som blev 4:a men hon va inte riktigt lika framåt denna gång som sist, men hon sprang ändå runt på en fin tid så jag va nöjd! :)

Av Julia Jacobsson - 5 juni 2014 15:58

Idag har min älskade lilla Zigge fått varit hos kiropraktorn då vi inte har tyckt att han har känts helt hundra. Nu har har i alla fall blivit vidgjord och felen har blivit tillrättade, så nu hoppas vi att det kommer bli bättre! :)

Av Julia Jacobsson - 4 juni 2014 08:34

Igår var jag ute och sprang en liten runda, nu siktar jag mot mitt mål! :)

Här kommer även några bilden från tävlingen i lördags! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards