Alla inlägg den 25 december 2014

Av Julia Jacobsson - 25 december 2014 00:40

Idag är det julafton så god jul på er alla och jag hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft!
Dagen började lite stressande, då det var lite att fixa in i det sista för att det skulle bli bra, och det blev det också.
Strax innan 3 tiden kom mormor och farmor, och vi drack lite glögg, samtidigt som vi tittade på Kalle Anka, det blir ingen jul hemma hos oss utan det!
Efteråt åt vi julmaten och jag blev så mätt så att jag nästan sprack... Men gott var det i alla fall.
Sedan var det dags för julklappsutdelning, och det gjorde vi och vi öppnade även en del av paketen, men sedan var farmor tvungen att åka hem, så sålänge pappa körde hem henne fixade vi lite annat och när han kom hem igen, då fortsatte paketöppningen, med bara familjen då även mormor åkt hem.
Jag kunde inte blivit mer nöjd över mina presenter då jag fick några av de saker som jag önskat mig allra mest, som tex en pufferpad och en halsring tills när jag ska tävla monten. Jag fick även en hel del andra saker som jag blev jätteglad för, och vi hade också väldigt trevligt, så julen blev även i år väldigt lyckad!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards