Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Julia Jacobsson - 11 januari 2015 22:57

Vi överlevde stormen och fick endast ett litet strömavbrott igår i ca 3 timmar, och sen kom den tillbaka, men den kom och gick lite fram och tillbaka under en liten stund, men den bestämde sig till slut att stanna kvar.
Idag blåste det också en massa, men eftersom jag inte hade tränat Pannkakan på några dagar så var jag tvungen att träna henne, och det blev lite ridning i serpentiner och åttor för att mjuka upp och strecka ut.
När vi kom in från träningen testade jag all min tävlingsutrustning på Pannkakan som hon ska ha när hon tävlar. Nu är nästan allting blått!! :D
Jag tränade även lite sitsträning, för att försöka få en snygg montésits.
Lite mörka bilder då det inte är så ljust i i stallet..

När vi kom in och hade ätit så såg jag katten gå förbi och hade något konstigt runt halsen. Hon gick in mot mitt rum och jag fick gå efter och se efter vad det var. När jag fick tag på henne var hon helt vit i pannan av grädde som hon hade slickat i sig från en skål som hade en ring längst upp, och den ringen hade hon fått runt halsen!! Som vi skrattade åt henne, haha!!
Nu var även helgen slut och skola imorgon igen, ha en bra vecka!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards