Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Julia Jacobsson - 21 januari 2015 22:23

Imorgon har jag min redovisning i svenskan/ biologin, och jag är så fruktansvärt nervös för jag verkligen HATAR att prata inför folk och det är nästan det värsta som finns.. Jag vet inte varför, för egentligen har jag inga problem att prata med någon, men stå där inför en hel klass och ha allas blickar på sig som bara ägnar sig åt MIG när jag står där, är VÄLDIGT läskigt tycker jag!!
Och inte nog med redovisningen i det, utan jag fick i uppgift att ha en liten redovisning i historia också imorgon.. Jag trodde jag skulle svimma när jag fick reda på att jag skulle ha 2 på en dag!!
Jag brukar alltid bli helt röd som en tomat och rösten börjar skaka och det blir bara så jobbigt.. Men det är ju så att alla inte kan vara talare, och det är väl tur att man kan vara olika!
Allt jag gör nu är att se fram emot morgondagens slut när allt verkligen är över!

Ikväll var det förresten jag som lagade maten så jag lagade ugnsstekt falukorv, vilket jag blev väldigt nöjd med och att döma av de andras kommentarer tyckte dem som mig! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards