Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Julia Jacobsson - 11 februari 2015 21:59

Idag är det både vilodag för mig och hästarna, på grund av att det varit lång dag i skolan. Men vi hade ändå idrott i skolan idag där vi hade statiska styrketest, och en av "grenarna" vad jägarvila, eller även kallat 90 grader. Jag brukar inte klara så lång tid eftersom mina knän är kass, men idag klarade jag ändå 5,40 min, så jag var jättenöjd att det gick så bra ändå!
Hemma var det mest lugnt och mysigt och det är ju skönt att ha sådana dagar med!

En annan sak som jag har tänk på, är vad det är för träning som man ska göra för att få bäst resultat?
Jag har testat en massa olika, men det känns inte som att det går i rätt riktning på någon utav träningarna som jag gör. Har bland annat testat gymma, springa, promenera mm i kombination, men det ger inte det resultat som jag önskar.. Jag undrar bara vad jag ska ändra på eller göra för att jag ska kunna se resultat som jag vill?..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards