Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Julia Jacobsson - 16 februari 2015 23:32

Ja, det var precis var den var, lyckad!
Klockan 7 träffades vi för att gå in och äta. Vi beställde in pizzor så att vi hade lite som en pizzabuffe, som var jättegott! Min favoritpizza av dem vi hade, var en med fläskfilé, banan, ananas och jordnötter på, den var riktigt god! Men efter att vi hade ätit upp var jag riktigt mätt och vi satt kvar ett bra tag och bara pratade och skrattade en MASSA!! Sedan gick vi ut på stan och gick en liten runda, vilket var väldigt mysigt efter att ha ätit och bara allmänt skönt! Så kvällen var väldigt lyckad! :D

Av Julia Jacobsson - 16 februari 2015 18:43

Nu sitter jag i bilen på väg mot restaurangen och pizzakäket med mina kompisar! :D
Idag har det varit fullt upp, jag har mockat och fixat i stallet, gått en runda och kört Pannkakan, som idag hade sin långa runda med en sväng i backen! Jag märker att hon har utvecklats, för idag när vi kom hem var hon knappt svettig! Så det är bra!
Efter det gick jag ut för att springa en runda, och idag fixade jag mitt mål!!! Jag sprang milen för första gången någonsin och det var tillochmed under timmen!!! Så jag är väldigt nöjd och kan nu verkligen säga att jag kan förtjäna pizzan ikväll! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards