Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Julia Jacobsson - 4 mars 2015 23:05

Jag kan väl börja med att säga att idag var jag ute på en runda med Zixten och jag kan bara säga wow!! Denna ponny bara växer och växer i mina ögon och han gör alltid sitt bästa i alla situationer, samt att han är en helt underbar kompis som alltid verkar lyssna när man har något på hjärtat som man vill bli av med. Han blir bara bättre och bättre, och idag när han sprang, alltså det bara flöt på, precis som att det var det lättaste som fanns för honom och som att han inte hade gjort något annat. Det var som att han svävade på moln, och jag med fast jag satt där bakom.
Utvecklingen har gått framåt något enormt mycket för honom och hans steg var jag helt imponerad av idag! Allt arbete och all tid som har lagts ner samt all kärlek som jag har visat honom, har han verkligen gett tillbaka i form av att alltid göra sitt bästa och alltid vara en bra vän! Ibland så är det bara tanken på att han är närvarande som gör att man blir på bättre humör och att man orkar kämpa lite till, även i de mörkaste stunderna! Jag längtar tills att vi kommer upp till banan igen och jag hoppas på att han kan visa även där vad han går för, men även om han inte skulle göra det, så är han ändå en av de bästa individerna som finns på denna jord! :)<3
Men jag tror att han har en hel del kvar att visa, och att ge när det väl gäller som mest och när han ger allt! :D

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 4 mars 2015 14:55

Häromdagen kom äntligen paketet som vi har gått och väntat på i flera veckor.. En bio light maskin!! :D
Nu ska hästarna börja få behandlingar och hoppas att dem uppskattar det och att det ger resultat på deras prestationer! Även vi ska testa maskinen själva, och det ska bli spännande! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards