Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Julia Jacobsson - 7 mars 2015 15:39

Dagen började på bästa sätt, en lång, mysig promenad med mamma! Det var väldigt skönt att starta dagen på det sättet och bli pigg och alert! När vi kom hem fick vi en rejäl och god frukost, med massa god frukt, mm!
Sedan drog vi till travet för att köra lite på banan! Jag skulle köra Refol åt Jonna i ett av provloppen och det gick ganska bra, men han travade inte helt hundra, så det var tråkigt..
I provlopp 2 hade jag lovat att köra ett russ åt en i klubben för att säga vad jag tyckte.. Det gick bra och när hästen väl tog i hade den ett riktigt fint steg och trampade på väldigt bra! :)
Nu sitter jag i bilen på väg hem, och ikväll ska vi iväg igen, bara fram och tillbaka :)

...

Av Julia Jacobsson - 7 mars 2015 07:06

Igår var en dag med blandade känslor, men det var nog ändå de bra som övervägde!
Till en början hade vi spanskprov i skolan, och jag var mycket mer förveredd denna gången inför det än vad jag brukar va, och de andra gångerna brukar det gå superbra! Men igår gick det inte alls bra.. Eller ju första 2 sidorna gick bra, med de sista 4 gick skitdåligt... Men jaja, det är väl bara att plugga ännu mer och satsa på slutprovet!

När jag kom hem så skulle vi ut och köra hästarna, och jag körde Zixten. Han skulle igår gå med Shettisarna, men det tyckte han inte var så roligt då han nästan höll på att stanna och skritta för att det gick för långsamt, så hädan efter får vi nog köra med bara de andra russen så att han får springa på lite! ;)

På kvällen hade vi lite fredagsmys framför tvn och tittade på let's dance och käkade lite godis. Jag tyckte nämligen att jag förtjänade det idag, för jag märkte att min nya träning hjälpte, och jag har försökt med näsan allt innan men nu funkadedet och jag blev superglad, så då får man väl ha lite belöning också! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards