Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Julia Jacobsson - 10 mars 2015 22:45

Idag blev det inte riktigt som jag hade tänk, men det blev bra ändå! Jag skulle egentligen kört Zixten idag, men vi bestämde oss i sista minuten att strunta i det, och rida honom istället. Det var första gången på nästan halv - 1 år, men det gick bra! Han stannade bara en gång på vägen dit och skulle vända, och stannade någon gång när han travade, men det var iallafall framgång sedan de senaste gångerna som han blev riden, när han skulle stanna och bocka var 20 meter xD

Jag har även fått släppt en stor sten från mitt hjärta, eller två om man räknar med det i morse. Vi fick nämligen tillbaka spanskproven i morse och det gick även förväntan så jag var jätteglad för det!
Nu på kvällen har jag också även fått skrivit mitt CV som ska skickas till sommarjobben imorgon, så det är otroligt skönt att fått även det avklarat! :D

Av Julia Jacobsson - 10 mars 2015 15:48

Igår kom äntligen mailet som jag har gått och väntat på i flera veckor! Nämligen brevet om när licenskursen för monté på varmblod ska börja!! Det ska börja nästa onsdag och till helgen ska vi antagligen hämta den häst som jag ska använda under kursen! Jag längtar otroligt mycket tills jag får min licens och kan ge mig ut på banorna och kriga! :D

Av Julia Jacobsson - 10 mars 2015 10:51

Morgonen började inte så bra idag, det var skitväder, så det blev ingen promenad... Istället blev det en lugn morgon, då jag kunde ta det lugnt, men om jag vetat att jag inte skulle kunna gå så hade jag ju kunnat sova längre istället och det hade varit skönare! Men nu är det som det är! Jag har nyss kommit till skolan idag har jag 4 lektioner, sedan ska jag hem och köra Zixten, ska bli kul! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards