Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Julia Jacobsson - 12 juli 2015 15:51

Denna vecka har verkligen varit bra!
I torsdags åkte vi till travet för att träna och Pannkakan fick hänga med för att det var meningen att hon skulle gå intervaller på rakan, men när vi kom upp bara öste regnet ner och när vi väl kom till rakan var den helt vattendränkt och kladdig så att det bara skvätte, så vi tog bara två intervaller där och sedan 3 1000m intervaller på banan som hade mycket bättre underlag! på rakan sprang hon ändå båda intervallerna på 2.00 och när vi gav oss in på banan gich hon 1.50, 1.50 och 1.49 i 1000m intervallerna!!! Och detta UTAN käk och helsängt samt på hemma bettet och i speedkart själv, så jag kan inte va annat än nöjd!
(bara lite grusig ;) )

På fredagen gav vi oss av mot fam Frick och deras stuga, för att tillbringa helgen där och jag kan bara säga att jag inte ångrar en sekund att jag åkte dit istället för tävlingen på tomelilla, för det var en underbart rolig helg med mycket prat och skratt och måste bara säga att de nog är de skönaste, roligaste och trevligaste personerna jag vet att umgås med, vi har alltid roligt oavsett vad! I helgen har vi blandannat badat och sola, spelat kubb och kort sent in på natten och jag har haft det underbart! och när vi åkte hemåt idag så kändes det så tråkigt då jag hade viljat stanna några dagar till! Det jag hoppas nu är bara att vi någongång kan göra om detta, då det skulle bli minst lika spännande och roligt som denna gång! :D

[Bild]

(bild från badet, taget av Veronica F)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards