Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Julia Jacobsson - 3 januari 2016 21:59

Redan den 3:dje januari idag.. Alla mina hästar har blivit tränade och de skötte sig bra.
Bella testade jag idag att köra med bomull i för första gången, och det blev som en helt annan häst.. Hon var mycket latare, men också mindre rädd, vilket vi ville få henne att bli. Men dock var hon lite för lat, så vi får ta och teste något annat nästa gång så att hon hör lite mer.
Crepes blev körd av mamma och ham var duktig!
Sedan red jag Zigge som tyckte att det var väldigt roligt, och att få ha galopprace mot Cascader var väldigt roligt tyckte han, då han vägrade att ge sig! Alltså en sak som jag har märkt med honom nu under uppträningen är att han har fått en mycket bättre tävlingsskalle och vägrar att ge sig, och det ÄLSKAR jag! :D
Det negativa var att det var något otroligt kallt och man fick ha på både overall och underställ på sig, och ändå så frös man.. Hoppas på varmare tider snart, eller åtminstone snö så att kylan är mer acceptabel..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards