Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Julia Jacobsson - 5 januari 2016 00:11

När jag var ute och red Bella idag så gick allt bra, men sedan fick jag syn på ett rådjur som låg ca 40m framför oss, och jag tänkte att även Bella hade sett det, såvi fortsatte rida, men när det fick syn på oss så reste det sig upp och sprang iväg, och Bella blev livrädd och kastade sig åt andra hållet så att jag givetvis flög i backet.. Kan inte minnas senast jag flög av, det var mer än 2 år sedan sist iaf haha. Självklart landade jag ju på en stor genomfrusen jordklump med höften och slog huvudet i marken, det var en himla tur att jag hade hjälm för det bultade ganska rejält ändå.. Men det var bara att sitta still en minut tills det släppte och sen var det bara att springa hem (givetvis blev jag avkastad längst bort på åkern) och hämta Bella och hoppa upp och fortsätta rida, vilket gick bra, men oj vad jag har ont i höften nu, kan knappt resa mig upp hehe..
Käkade iaf en god lunch så det var något som bedövade lite ?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards