Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Julia Jacobsson - 3 juli 2016 21:59

Vad kan jag säga om resultaten idag? OTROLIGT!
Först går Bella ut, och med lite ändring av utrustningen lyckas hon springa(bitvis ta i med vilja) till sig en 4:de plats, på 2.24,8 Så snabbt har hon aldrig gått och gick dessutom felfritt, sänkning med 5 sekunder! ÄNTLIGEN händer något! :D
Pannkakan var rent ut sagt kass i värmningen och jag var nära att vilja ge upp eftersom det kändes skit och inget funkade, men vi körde ut till loppet (och tur var väl det) och när startbilen släppte flög hon till ledning, drog iväg och in på upploppet ledde hon stort och för att inte köra under 45 så fick vi bromsa rätt kraftigt (haha skäms lite för det eftersom jag vet själv hur fult det ser ut, men vafan haha jag har ett lopp jag satsar på och då får det bli såhär ;)) men lyckades jogga till sig segern på nya rekordet 1.45,1 Alltså jag älskar verkligen denna häst, hon bara överraskar gång på gång och får mig att känna mig bra, och att jag har lyckats med något! Nu hoppas vi vårat mål i år funkar! :D

Av Julia Jacobsson - 3 juli 2016 09:57

Just nu sitter jag i bilen på väg mot Tingsryd för lite ponnytravtävling idag. Jag har med Pannkanan och Bella, och jag tror att om Pannkakan sköter sig så kan vi ta en fin placering. I Bellas lopp så hoppas jag att vi kan ta oss runt godkänt, men jag har haft ganska mycket motgångar med henne, sågad hoppas bara på att det kan funka snart! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards