Alla inlägg den 5 september 2016

Av Julia Jacobsson - 5 september 2016 15:51

Startlistorna till östanåkra i helgen, kom nyss ut och det det ser väl spännande ut. Det blir Bella och Zixten som får följa med dit. Först ut är Bella i ett tufft lopp där vi bara hoppas på att komma runt felfria.
Sedan går Zixten ut i ett sulkylopp som ser okej ut, och vi får se hur han funkar nu efter skadan.
Sedan ska Zigge ut i ett MONTELOPP(!!) haha jag fattar inte vad jag har gett mig in på där, men det får väl vara värt ett försök hah, han som aldrig gått monte innan ska få testa nu, spännande haha ;-p

Av Julia Jacobsson - 5 september 2016 07:58

Jag sitter nu i bilen på väg mot Ängelholm där jag sedan ska flyga till Stockholm och sedan vidare till Abisko där jag ska vandra med klassen. Vi ska va där till torsdag och påbörjar hemresan sen.

Igår var vi nere på derbyt för att Jonna skulle köra Bill. Det gick inte alls bra fast att han kom först över mål så hade domarna bestämt sig för att han hade för lång galopp på upploppet fast att han inte hade det, så otroligt tråkigt! Men det var ju samma bana (Jägersro) som jag och Pannkakan blev felaktigt diskade på sist, så nu ska vi försöka undvika den så mycket som möjligt!

På kvällen spelade jag fotbollsmatch och vi vann med 3-1 mot HBK! Så något lyckat med dagen blev det ändå

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards