Alla inlägg den 23 september 2016

Av Julia Jacobsson - 23 september 2016 19:49

Som sagt så var jag i Halmstad idag, och när jag kom hem kördes Crepes en runda och han kändes lugn och fin, så det är ett gott tecken iallafall! När han var färdig så satte jag mig och sydde en trekansslagrem till honom och blev faktiskt väldigt nöjd! (Fick över lite nu tills när jag ska börja ta beställningar och sälja lite sådana som mitt UF företag i skolan) Nu kommer han vara riktigt snygg i kriteriet, är man inte bäst så får man va snyggast :-p

Av Julia Jacobsson - 23 september 2016 14:11

Zixten fick springa ett riktigt tufft pass igår för att kunna komma i toppform! Efteråt gjorde jag en räksallad som blev otroligt god, som jag mumsade på samtidigt som jag tittade på idol.
Jag började denna dag med ett löp-&styrkepsss och åkte mot Halmstad för att köra en körlektion. Det gick bra och nu har vi bokat uppskrivning och uppkörning den 17&19/10, längtar så mycket! :-D
Efter lektionen åkte jag till Espressohouse för att åta middag, och där sprang jag på Charlotte(min bästa vän i högstadiet), det var ca 2 år sedan vi träffades sist! Som jag har saknat henne! Hon satte sig med mig när jag åt och vi pratade en massa om skolan och allt möjligt! Tyvärr var inte tiden på vår sida så vi hann inte snacka så mycket, men vi bestämde att vi var tvungna att träffas snart igen så att vi kan prata vidare! :-D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards