Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Julia Jacobsson - 7 oktober 2016 12:02

Imorse ringde klockan vid halv 9 för agg jag skulle hinna till körlektion i Halmstad kvart i 10. Precis innan vi skulle åka var klockan 5 minuter i 9 och jag skulle släppa ut hästarna. Precis när jag kom ut i stallet och såg Bella så kom jag på att jag hade glömt att anmäla till Åby, och anmälan gick ut 9.00 Jag verkligen kutade in allt vad jag kunde, fick upp telefonen, kopiera den dumma mallen som man måste anmäla genom och sen började telefonen krångla och hänga upp sig, men precis på sista minuten hann jag skicka anmälan och vi kom med, så himla skönt ändå, men shit vad jag fick stressa och fick panik när det inte funkade haha. Loppet ser iaf helt ok ut och vi hoppas på placering.

Av Julia Jacobsson - 7 oktober 2016 01:04

Shit vad tiden går snabbt nu, har saker att göra i stort sätt varje sekund av dagen och det är så mycket just nu.
Idag har jag iallafall varit i skolan tills halv 4, åkte sedan hemåt för att träna 40minuter på crosstrainern framför tvn och det var skönt med träning! Sedan plockade jag ihop lite 80/90-tals kläder som jag skulle ha på en studentfest senare på kvällen. Men först åkte jag till skolan igen på en UF mässa för att berätta om mitt företag. När det var avklarat åkte jag och min kompis Emma till en av hennes killkompisar på förfest, roligt var det! Vi bytte om till våra kläder till festen som var 80-90-tals tema. När vi väl kom till festen och var på väg in så behövdes ett id(studentleget som säljarna sa skulle räcka, gjorde inte det) och jag hade självklart glömt mitt hemma.. Det blev bara att ringa pappa och be honom hämta mig i Halmstad. Dock ville emma och en annan kompis också hem, så vi stack hem tillsammans. Som tur var så hade vi trevligt på vägen hem och innan, så det var ju alltid något, men det var ändå surt när man var så nära..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards