Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2016 23:06

Ännu en helg har nu kommit till sitt slut, alltså det är helt sjukt så snabbt helgerna försvinner!
Gårdagen gick bara åt att träna och jobba. Jag kör ju ett experiment denna månaden till mitt gymnasiearbete där jag inte ska äta socker, och tänkte att det va utmärkt att köpa sockerfritt godis när de andra skulle ha vanligt. Tyvärr blev detta någo jag ångrade starkt då jag mådde så otroligt dåligt efteråt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.. Men jag blev en lärdom rikare iaf haha.
Idag har jag kört Zigge(första gången sedan Eskilstuna) tillsammans med mamma ovh Bella, båda va fina! Tyvärr så va vädret inte lika fint.. Jag har även hunnit med att sy en brösta till Bella, bild kommer imorgon, och resten av dagen har jag bara chillat framför tvn och tagit en välförtjänt vilodag, sååå skönt!

Nu laddar vi inför en ny vecka och nya tag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards