Alla inlägg den 19 januari 2017

Av Julia Jacobsson - 19 januari 2017 22:42

Matteprovet gick väl sådär, men som vanligt är jag extremt långsam under prov, så hann inte med att lösa sista uppgiften hehe..
När jag kom hem så sadlade jag Zigge för att rida en liten runda. Det slutade med att den blev lite kortare än vad jag hade tänk mig för han hade bestämt sig för att trava 3 steg, stanna och vänta i 20s och upprepa om och om igen haha så det blev nog bara drygt en kilometer.. det var iaf en mjukstart och nu är vi igång igen! :-D

Av Julia Jacobsson - 19 januari 2017 09:33

Började morgonen som alltid med en joggingrunda och sitter nu och äter min frukost. Jag ska snart åka mot skolan och på första lektionen idag har vi matteprov men denna del som vi jobbar med nu har jag inte fattat mycket av, så jag får hålla tummarna för att det går bra ändå!
När jag kommer hem så planerar jag faktiskt att gå ut och rida Zixten en sväng. Han skulle egentligen ha vila tills 1februari, men har redan haft mer än 2 månaders vila från träning och nu när skolan börjar lugna sig lite så är jag verkligen sugen på att sätta igång med deras träning igen haha.
Vi satsar ju ändå på att årsdebutera på Färjestad under påsk i påskbomben(som alltid), så då skadar det inte att sätta igång lite smått nu hihi :-p

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards