Alla inlägg under januari 2017

Av Julia Jacobsson - 4 januari 2017 21:59

Ärligt talat så kommer jag inte ihåg mycket av 2016, tiden går ju så fruktansvärt fort.. men det har ändå hänt en hel del, både positiva och några negativa saker.
På tävlingsfronten gick det 2016 bättre än åren före. Jag tog fler segrar än året innan och mina hästar presterade väldigt bra.
Zixten fick sänka rekordet 3,4s och gjorde många fina prestationer där vinsten i Hallandsmästaren och 3:dje platsen i 6-årschampionatet var några av höjdpunkerna.
Pannkakan gjorde många fina lopp och sänkte rekordet 3,8s och segern i autostarten på Tingsryd och segern i monteloppet i hennes karriärsavslutande lopp, stod som högst. Hon avslutade med ett rekord på 1.45,1 men hade haft under 45 om jag inte saktat av när hon vann för att komma med i ett annat lopp(där oturen va helt på vår sida), men hon hade ett otroligt bra år ändå.
Crepes startade och vann några lopp och sprang bra i kriteriet och avslutade med rekord på 2.11 och segern i debuten var höjdpunkten.
Bella gjorde också bra ifrån sig, lyckades ta en seger och fick ett rekord på 2.19 i slutet av säsongen.
På privata planet tog jag bland annat mitt körkort, blev erbjuden och fick ett jobb och träffade många nya kompisar och min underbara pojkvän.
Nyår tillbringades med mina kompisar och min kille och det va en grym fest!

2017 är ett år som jag nu ser fram emot att se vad det erbjuder. Några av sakerna att se fram emot är:
- STUDENTEN
- Sprintermästaren & derbyt med Crepes
- Utlandsresorna med mina kompisar
- Att börja jobba
- Tävlingssäsongen generellt
- Semestern på Gotland i sommar

Målen inför 2017:
- Bli mer aktiv här med intressanta saker ;-p
- Nå mitt mål med min träning
- Äta mindre onyttigt
- Delta i ett löparlopp
- Delta i några storlopp med mina hästar

Nu säger jag hejdå till 2016 och hej till 2017!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards