Alla inlägg under februari 2017

Av Julia Jacobsson - 7 februari 2017 22:47

Efter skolan igår fick jag skickat en del beställningar sen åkte jag till gymmet för att träna lite ben och kondition och när jag sedan kom hem så va klockan rund halv 5 och det va fortfarande, till min förvåning, helt ljust ute, så jag sadlade på Zigge och red en liten runda och han var pigg och framåt.
Imorse hade jag sovmorgon och tänkte köra både Bella och Crepes, men när jag vaknade och kollade ut så var det vitt nästan överallt, uch.. planerna fick ändras och det blev ridträning istället. Bella va duktig och för Crepes va det första gången som han blev riden(förutom en gång då jag satt på honom utan sadel när mamma ledde och vi gick typ 200m) så det blev bara en kort runda. Han skötte sig iallafall utmärkt och pinnade på fint, som att rida hans mamma haha mycket go i honom alltså :-p efter skolan blev det mage och kondition på gymmet, skönt att träna och rensa huvudet lite :-D

Av Julia Jacobsson - 6 februari 2017 10:03

Helgen fick ett bra och aktivt slut.
Söndagen börjades med mysfrukost och stallfix för att sedan mysa lite i soffan framför tvn. Vid 12 gick jag sedan ut för att träna hästarna. Zixten gick första gången för vagn sedan i höstas och kändes fin! Crepes och Bella fick sedan tränat tillsammans och de var glada och mycket pigga.
På eftermiddagen kom mormor och en annan släkting med lite semlor som vi fikade tillsammans och sen sydde jag en hel del beställningar, så nu har jag fått de flesta färdiga, skönt!
Jag åkte sedan till gymmet i 1,5 timme för lite blandträning och sedan blev det kvällsmat framför farmen.
Aktiv och rolig dag! Nu är det ny vecka och nya tag!

Av Julia Jacobsson - 5 februari 2017 18:07

Gårdagen var jättemysig på Åbytravet. När vi kom dit fick vi komma in som VIP och blev därifrån visade mot gästrummet där vi blev bjudna på en god buffé. När det var klart där så fick vi gå till vinnarcirkeln och i lopp 4 fick jag va prisutdelare och sedan fick jag bli intervjuad och fick ta emot mina priser. Det va jättefina priser och jag tyckte att detta verkligen var en otroligt bra tillställning! Uppskattades mycket!

Av Julia Jacobsson - 4 februari 2017 12:44

Igår efter skolan gick jag till gymmet innan mamma kom och hämtade mig. Väl hemma så slängde jag i mig lite mat och gjorde mig sedan iordning för utgång med min kille och våra vänner. Vi åkte till Halmstad och jag hade det vääldigt roligt, älskar det gänget! :-D
Idag gick jag upp runt 10, åt och fixade mig och nu sitter vi i bilen på väg upp mot Åby för att ta emot Championpriset. Jag tycker att det är väldigt roligt att de gör en så stor grej av det hela, kul att det uppmärksammans med även ponnykuskarna! Idag blir vi bjudna på mat där, sen ska jag va prisutdelare i lopp 4 och därefter tar jag emot mitt pris, spännande! :-D

Av Julia Jacobsson - 1 februari 2017 20:29

Dagen började med sovmorgon och en liten joggingrunda, frukost och den begav jag mig till skolan. När jag slutade så hämtade mamma mig och vi åkte ner till Malmö och Jägersro för att kolla när vår storhästsuppfödning, Ufos Wilda skulle starta. Loppet såg bra ut på förhand, men när väl loppet gick så blev hon grovt störd av en annan och loppet va kört, tyvärr.. men det går säkert bättre nästa gång :-)
Nu ska jag hem och sova, är dödstrött haha :-p

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards