Alla inlägg den 7 mars 2017

Av Julia Jacobsson - 7 mars 2017 14:51

I lördags morse packade vi transporten och åkte mot travet. Jag hade med mig Bella, men lät en annan tjej rida henne eftersom hon ska låna henne i sin licensutbildning senare. Det gick bra för dom och efteråt gick jag på ett infomöte inför BE-körkortet som jag ska påbörja att ta. När mötet va slut så hjälpte jag Johanna att köra krut samtidigt som hon körde sin andra. Det gick bra!
På kvällen åkte jag, mamma och Jonna iväg för att käka kinamat eftersom pappa hade aktiemöte där hemma.
På söndagen fixade jag lite UF-saker, fick klart några beställningar så det va skönt! Jag körde även Crepes som fick reste ny balans och det funkade verkligen, så nu är vi på rätt spår igen! Zixten gick också en runda och han blir bara finare och finare, äntligen flyter det på för honom!
Min studentmössa blev även beställd i söndags, spännande att se när den kommer! :-D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards