Alla inlägg den 13 april 2017

Av Julia Jacobsson - 13 april 2017 23:06

Vi kom fram vid strax innan 6 till Färjestadstravet. Zixten hade tagit resan bra och fick låna en hage av en tränare så att han kunde röra lite på sig, och shiiit vad pigg han va haha.
Under tiden åkte vi till hotellet, installerade oss, bytte om och gick ut och åt. Sedan blev det ett stopp på hemmakväll för lite godisköp och åkte för att släppa in Zigge och göra iordning inför imorgon. Vi åkte tillbaka till hotellet och tog det mest lugnt på rummet. Nu ska jag sova och klockan ringer vid 7.20 imorgon, god natt på er.

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 13 april 2017 11:38

.. Karlstad, och Färjestadstravet!
Morgonen började med att jag gick upp vid 8 för att springa en runda. Efter det fixade vi stallet, packade det sista, duschade och lastade, sedan vid 11 åkte vi från gården. Vi har ca 6 timmar till Färjestad, så dagen kommer till största del att spenderas i bilen. När vi kommer fram och har fixat iordning allt med Zigge, så checkar vi in på hotell och ska sedan ut och äta på en kinarestaurant (tradition varje år vi är där haha, de har seriöst den godaste kinamat jag nååågonsin ätit!)
Imorgon går starten till påskbomben och det det ser ganska bra ut, vi har nummer 9 och startar på 1700. Håller tummarna för att Zigge springer som i söndags, då kan det gå riktigt bra!

Igår vid middag åkte jag med pappa och Jonna till Halmstad för att göra lite ärenden och tog sedan en fika på Espresso house. När vi va hemma igen så körde jag Zigge och han kändes fin, och halv 7 hade jag fotbollsträning!
Hoppas att ni får en trevlig påsk!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards