Alla inlägg den 12 juli 2017

Av Julia Jacobsson - 12 juli 2017 00:52

Efter löprundan imorse, gjorde jag mig lite snabbt iordning för att åka och hämta ett russ. På senaste tiden har jag tyckt att det har varit lite lite med bara 2 tävlingshästar, så jag letade lite efter ytterligare en. Mamma hittade en ganska snabbt åt mig, så idag åkte vi och hämtade den, mer om det senare. Ska iallafall bli väldigt spännande!
När vi kom hem fick Crepes gå ett intervallpass och det gick riktigt bra! Vilken utveckling han har gjort, SNÄLLA låt det fortsätta såhär nu! Sedan gjorde jag mig i ordning och vid 18.30 hämtade Emma upp mig för att åka till Halmstad. Vi ville ut och äta på något ställe där vi inte varit innan, och båda var lite nyfikna på Greek Grill, ett grekiskt matställe i centrum, så det fick det bli. Jag beställde deras kyckling gyros med pommes och den var väldigt god, smakade lite som kycklingkebeb hehe. Sedan gick vi till hemmakväll, köpte lite godis och gick till bion för att kolla på den nya spiderman-filmen. Jag ÄLSKADE den och den rekommenderas verkligen att ses! Nog min favvo-version! Sedan avslutade vi kvällen med att snacka lite, myys!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards