Alla inlägg den 4 augusti 2017

Av Julia Jacobsson - 4 augusti 2017 12:03

Freeedag! Va nästan tvungen att kolla kalendern haha alla dagar känns samma när man är ledig ;-))
Hoppas att allt är bra med er och att ni har några bra sista dagar innan allt med skola och jobb drar igång igen! Jag har dragit på mig en rejäl förkylning så själv tillbringade jag hela gårdagen liggandes i soffan framför tvn, och kollade serier. Kollade på Navy CIS, alltså ÄLSKAR verkligen den serien. En kriminalserie kan man säga att det är.
I onsdags kväll var jag och mamma i Halmstad. Jag testade rida ett jobb med Tyko, vilket gick bra. Efteråt åkte vi till en thairestaurang (Thaiboxen tror jag att den heter), beställde varsin kyckling med cashew och grönsaker, och det var SÅ gott! Jag har varit på det stället någon gång innan med, men det va ca 3 år sedan, och jag kom ihåg att det va bra, men detta var ändå över förväntningarna! :-))
Idag började jag dagen med en körrunda med Crepes och hade Lill-Gumman på släp, båda skötte sig fint, men L-G var lite seg och drog i grimskaftet hehe. Ska snart äta frukost och sen funderar vi på att åka till Gekås eller att hitta på något annat. Alltid roligt att åka iväg och göra något :-))

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards