Alla inlägg den 10 augusti 2017

Av Julia Jacobsson - 10 augusti 2017 12:24

Jag fick en förfrågan igår om att köra Tyko Z i Lilla Jubileumspokalen. Jag blev jätteglad över att få denna chansen! Loppet går på onsdag eftermiddag, i Stockholm, så det blir bara att åka hem efteråt, packa, sova och sen upp tidigt på torsdagen för att åka mot flygplatsen och Rhodos. Men jag gör det mer än gärna, för det ska bli riktigt roligt att testa köra Tyko. Jag har ju ridit honom en hel del i monte, med rättså bra framgångar, men jag har aldrig kört honom, så detta ska bli riktigt spännande. Jag tror att det kommer gå riktigt bra ändå!
Loppet såg även det rättså bra ut tycker jag, så det är bara att hoppas på det bästa och köra så det ryker! :-))


Nu är jag på väg in till medeltidsmarknaden i Visby. Älskar att gå på marknader, så detta ska bli mysigt och hoppas att jag kan hitta något roligt som jag kan ta med mig hem(även om det brukar sluta med att typ allt man köper är mat och godis haha). Hoppas att ni har det bra! :-)

Av Julia Jacobsson - 10 augusti 2017 00:00

Igår vid 7 tiden på morgonen, rullade bilen mot färjan. Bilen var fullpackad, vi va trötta och hästarna likaså, men vi var ändå lika taggade på resan till Gotland och vår årliga (de senaste åren, förutom förra året när det av någon anledning inte blev av) veckas semester som avslutas med tävling på visbys dubbeltrav. Sedan igår har vi bland annat hunnit med en runda i stan, grillning, träning av hästarna (vi lyckades få ut alla på samma gång. Mamma och Rebecka fick kört varsin med, sååå mysigt!) och en liten kort-spelkväll, bästa! Här kommer dagarna i bilder nedan.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards