Alla inlägg den 1 oktober 2017

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2017 22:35

Söndagkväll och redan slut på helgen.. jag har dock lyx denna veckan och är ledig imorgon, så jag och pappa planerar att åka en runda till Ikea. Jag måste kolla på en soffa till mitt rum, och så ska vi passa på att äta deras brunch, ÄLSKAR att bruncha haha ;-)
Igår hade jag och några vänner bestämt oss för att gå ut på stan och festa lite. Det va SÅ länge sedan sist och det blir alltid lika roligt att gå ut med kompisarna, speciellt när man har samma humor och inställning haha ;-)
Kvällen började lite segt, åkte in till Halmstad vid kvart i 8, med bussen. Några i gänget ville äta innan, så vi gick till donken innan vi drog vidare till några ställen, beställde lite cider, letade upp några soffor och satte oss och snackade. Vi gick runt lite, käkade cheece på donken mitt i natten(det är ett MÅSTE varje gång jag och mina vänner är ute haha, bästa börgaren då, helt klart ;-)). Det blev en sååå lyckad kväll och jag hade verkligen jätteroligt! Tog kvart i 3 bussen hem och var hemma och i säng vid ungefär 4, så värt det! Blev inte så många bilder från kvällen, bara en som Niklas försökte ta på mig haha så får dela med mig av den bara ;-)
Hoppas er helg har varit lika grym <3
Nu laddar vi för ny vecka och nya möjligheter, jag är redo! :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards