Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Julia Jacobsson - 14 oktober 2017 10:20

Godmorgon och trevlig helg!
Sitter nu i bilen på väg till Mantorp. Vädret är ju inte precis det roligaste idag, regnigt och kallt. Nu hade det inte varit fel med vinteruppehåll, men det är bara några veckor kvar, så vi får se till att ha kul dessa veckorna!
I torsdags fick jag ett jobb till! Jag kände att jag inte hade så mycmet att göra på städet, så jag ville få lite fler timmar. Mamma frågade på hennes jobb, Frukt och Grönt, om de behövde hjälp, vilket de gjorde, och jag kunde börja redan dagen efter, så i torsdags var jag där för första gången. Jag fick sitta på kontoret och mata in beställningar, ändra ordrar mm och fick börja med en gång direkt när jah kom. Vi han knappt snacka innan jag skulle komma igång, så mycket hade de haha. Men jag tyckte att det gick bra och tiden flög iväg. Jag var där även igår och jobbade 8-17 och tiden gick SÅ fort. Jag älskar ju att hålla på med siffror, och det är typ det jag gör hela dagen, så det är drömmigt! Kollegorna där är också väldigt trevliga och roliga, så jag älskar verkligen det stället! Ska skriva på papper på måndag och sen får jag hoppas på att det blir massa jobb där. Nu i vinter när ändå hästarna vilar så kan jag lika så jobba när jag inte har något bättre för mig ;-) vi fick även lyx på lunchen igår när de bjöd alla på pizza ;-)
Hoppas er vecka har varit, och er helg blir, riktigt bra!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards