Alla inlägg den 5 november 2017

Av Julia Jacobsson - 5 november 2017 09:24

Söndag! Är på väg mot årets sista heldag nu och det ska bli roligt! L-G verkade pigg och laddad och hon har bara fått gå ett pass denna vecka, i torsdags och då va det bäckmörkt (nackdelen med hösten/ vintern) eftersom jag fick köra efter jobbet. Men med massor av lampor så funkade det helt ok, tur hon är säker.
I fredags jobbade jag 9-ca 17.30 Efteråt åkte jag raka vägen hem, packade saker och åkte till min kompis för att göra oss iordning för förfest och utgång. Vi åkte vid halv 9 till några av hennes kompisar och förfestade, spelade lite kort o så innan vi drog ut vid halv 11 tiden. Vi gick rundor en del i Halmstad men jag va så fruktansvärt trött efter för lite sömn i veckan osv, så jag fick åka hem lite tidigare.. tråkigt men det kommer fler tillfällen :-p
Igår hade jag tänkt sova ordentligt, men vaknade vid 9 och kunde omöjligt somna om, så jag gick upp, fixade godfrulle och chillade lite. Fixade sedan lite beställningar, åkte till Halmstad en sväng och sen hem och packade inför idag. Hade helst bara viljat sova idag haha, men det blir kul när vi väl är där :-))

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards