Alla inlägg den 6 november 2017

Av Julia Jacobsson - 6 november 2017 08:02

Godmorgon! Ny vecka & nya möjligheter, ellerhur(?). Idag blir deh jobb för min del, 9- 17kanske(jobbar alltid tills vi är klara med allt) sen ska jag hem och fixa de sista beställningarna och ta ett träningspass. Sen blir det nog bara sängen och någon serie, mysigt!
Resultatet från igår då.
Först var det monte med Lacerta. Vi blev tyvärr diskade.. bitvis sprang hon på jättebra, och efter att vi va diskade och jag red på en liten bit till för att se om vi kunde skärpa till oss, då flög hon fram.. lite surt att det inte kunde varit i loppet bara hehe. Men nu har man testat det och det va kul att få chansen iallafall :-))
Sen va det dags för Lill-Gumman. Hon kändes så rysligt fin i värmningen och har äntligen hittat tillbaka till den form hon hade för några veckor sedan. Värmde på tider snabbare än någonsin och vi hade bra känsla tills loppet. När starten gick tog vi det ganska lugnt första 100, men gasade på sen och tog över ledningen efter ett halvvarv. Sedan drygade hon bara ut försprånget och in i sista kurva ledde vi med ca en halv kurva. Vi kunde sedan ta det väldigt lugnt in i mål till en säker seger! 4:de raka nu! Tiden blev 2.00,6 vilket jag va nöjd med efter att typ joggat över upploppet(varför pressa på mer än nödvändigt? Bättre att spara krafterna tills nästa lopp haha) haha.. utan galopp va det iallafall denna gång och det va vårt mål. Endast ett lopp kvar för i år nu och vi ska göra vad vi kan för att kunna gå på vintervila med ett staket i raden :-P
Ha en fin vecka <3
(Alla bilder utom den jag står med L-G, är tagna av duktiga Sandra Johansson)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards