Alla inlägg den 11 november 2017

Av Julia Jacobsson - 11 november 2017 15:56

Vid lunch på jobbet igår beställde vi pizza(ovanligt? Nej haha). Har hittat en ny favorit, älskar den! Slutade vid kvart över 5 och åkte hem en liten sväng innan jag åkte vidare och hämtade upp Filippa i Båstad. Vi åkte en sväng till Halmstad där vi mest körde rundor, snackade och hade allmänt trevligt! Var hemma vid ca ett. Idag var klockan ställd fast att det va helg. Ringde dock vid 9 och jag gick ut och sprang en runda. Åt och fixade mig och vid 11 åkte jag och mamma ner mot Malmö och Malmömässan för att kolla på Titanicutställningen(som hon fick i födelsedagspresent av mig). Utställningen var jättetrevlig, men jag hade nog uppskattat ännu mer om man hade fått läst och tittat lite mer på sakerna istället för att lyssna på allt och känna sig lite stressad. Vi käkade på någon BBQ efteråt och nu är vi på väg hemåt igen. Planerna för kvällen var egentligen att gå ut och festa, men jag kände mig faktiskt alldeles för trött för det, så vi bestämde oss för att gå på bio istället och kolla på "All inclusive". Ska bli mysigt och mer avkopplande.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards