Alla inlägg den 13 november 2017

Av Julia Jacobsson - 13 november 2017 22:11

God kväll på er!
Måndagen avklarad redan. Gick upp 6.15, släppte ut hästarna innan jag sprang en runda. Fixade sedan iordning allt inför jobbdax. Jobbade 8.30-11.30 på städet och åkte därefter och köpte lite mat och så vidare mot jobb 2. Jobbade på kontoret 12-18. Skjutsade min jobbkompis Martina hem och vi snackade en massa om allt möjligt. Hon har verkligen på en så kort tid hunnit bli en av mina närmsta vänner. Skönt när det funkar så bra! När jag kom hem blev det lite mat och sen stallfix. Nu tänkte jag snart försöka sova och ladda om inför morgondagen. Jag och Martina har bokat in massage efter jobbet, som en liten "bortskämmning" för vi tycker att vi förtjänar det.
I helgen kollade jag ju på bio med Filippa, All inclusive. Jag tyckte att det va väldigt bra och rolig, men hon va inte lika glad för den. Efteråt tyckte vi att vi skulle hitta på något, så vi drog ut och festade lite. Träffade på några killkompisar(Moritz, Redgi och en till..) till Filippa som vi hängde med ända fram tills 4 på natten. Fick använda våra engelskakunskaper, för de va från Tyskland och Grekland haha, men det gick bra. Sen kom mamma(snäll som hon var, taaack<3) och hämtade mig så att jag kunde få sova hemma på natten, rätt skönt! Hade dock en riktigt grym kväll! Sov tills halv 1 dagen efter, vilket jag kände va behövligt! Körde sedan L-G en sväng. Startlistan till Färjestad kom idag och det såg bra ut! Blev dock förvånad att det va så mycket häst, hade typ räknat med 5-6 stycken, men det blev FULLT! Kul, och spännande, längtar! På onsdag kör vi årets sista träning och efter fredag går vi alla på vintervila :-))

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards