Alla inlägg den 23 november 2017

...

Av Julia Jacobsson - 23 november 2017 21:59

Godkväll! Det va några dagar sedan nu(tiden verkligen flyger iväg). De senaste dagarna har i stort sätt bara bestått av jobb, träning och ännu mer jobb.. varken mötet med Emma igår eller Filippa idag hann jag med, för att det blev så mycket på jobben. Kände igår på jobbet att allt börjar bli lite för mycket nu. Har inte haft en ledig dag på så länge jag kan minnas, har sovit dåligt och verkligen hållet igång HELA tiden. Det börjar ta ut sig på både kropp och psyke nu och allt bara känns så fruktansvärt jobbigt. Lika väl som att berätta hur bra allting är så ska man också kunna få må dåligt utan att det ska vara något fel. Är bara allmänt trött och orkar inte med något. Häromdagen gick jag och la mig nästan direkt efter jobbet för jag orkade verkligen inte med något. Jag va helt slut. Har varit mycket senaste tiden som hänt och mycket som jag har behövt tänka på. Jag har ju under en längre tid haft mer än ett jobb och har jobbat mer än heltid. Jag har funderat ett tag på att säga upp mig från städet och när jag igår bröt ihop på jobbet, hjälpe en kompis mig, stöttade mig för att säga upp mig, och idag gjorde jag det. Känner mig så fruktansvärt dålig i sådana situationer, men man måste sätta hälsan först, ALLTID! Så nu får jag hoppas att allt kan lugna sig lite och att jag kan börja få lite kontroll på allt igen. Tycka att allt är roligt igen liksom. Är så tacksam för mina fina vänner, ni är bäst som stöttar och bara finns där! <3
Efter jobbet igår åkte vi iallafall hem till en jobbkompis och beställde pizza för vi orkade inte göra något annat, gott va det iallafall.
Imorgon åker jag efter jobbet, tillsammans med mamma och några till från klubben, upp till Stockholm för att gå på möten med ponnytravet. Det ska bli spännande och ser fram emot en förhoppningsvis trevlig helg. Nästa helg ska jag ut med mina jobbkompisar, längtar så fruktansvärt mycket, de är helt otroliga och det ska bli så kul att träffas hela gänget utanför jobbet med :-D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards