Alla inlägg den 28 november 2017

Av Julia Jacobsson - 28 november 2017 22:14

Åkte som sagt till Stockholm i helgen. Slutade vid 2 i fredag, hämtade upp Amanda och Camilla (de andra från klubben som skulle med upp) och åkte sedan mot Ängelholm. Vi kom upp vid 18 kanske och gick en sväng till Mall of Scandinavia. Det va faktiskt första gången jag va där, och shiiit så stort! Hittade en hel del grejer där under helgen, så är några tusen fattigare, men vad gör det? Man får ju se till att unna sig ibland med. Vi åt födelsedagsmiddag för Amanda som fyllde år och gick sedan och la oss. Lördagen började vi med träning, sen hotellfrukost och möte. Kändes som att det enda vi gjorde dem dagen va att fika och äta.. men det va några spännande föreläsningar. På kvällen gick vi ut en sväng. Söndagen gick åt mer åt att diskutera på mötena, och det var väldigt nödvändigt och bra. Vi slutade vid lunch och gick och handlade det sista innan vi åkte mot flygplatsen för att åka hemåt. En riktigt rolig helg va det. Hoppas på att få göra om det! Nu är jobbveckan i full gång och på lördag blir min första lediga dag efter 13 dagar, ska bli skönt! Firas med bl.a After work med mina kompisar och utgång på det. Ser fram emot det! Blir även julbord på fredag med mitt och mammas "sommarjobb", där vi blir bjudna, mysigt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards