Alla inlägg den 4 december 2017

Av Julia Jacobsson - 4 december 2017 07:58

Ny vecka, igen.. allt går ju bara så himla snabbt just nu. Snart är det nytt år och allt. Har försökt att fila på mina nyårslöften lite, men jag vet att det kommer sluta på samma sätt som alltid, klarar inte av att hålla dom haha..
Helgen har iallafall varit grym! I lördags skulle jag försöka få sovmorgon, men vaknade vid 9 och kände mig pigg och SÅ sugen på att gå ut och springa en lång runda. Jag gick upp och gjorde det, och så skönt det va! Efteråt jobbade jag lite med mina beställningar, åt frukost och packade lite innan vi skulle åka upp mot Halmstad. Jag åkte till Martina vid 5 och vi snackade och gjorde oss klara för att sedan åka och äta tillsammans med mamma och en till från jobbet. Vi blev bjudna på lassagne och tårta. Sen gjorde vi oss klara hemma hos honom(hann inte klart hos Martina.. vi är så sämst på tidsplanering haha) och gick sedan mot stan för att festa. Hade verkligen jätteroligt och vi träffade på en kille från jobbet och hans kompis(vilket visade sig att han också kom från en travfamilj, vilket jag tyckte va coolt eftersom vi va i "lilla" Halmstad haha, + att min mormor och hans morfar va gifta/tillsammans innan. Världen är liten ibland) vi hängde en stund med dom och drog sedan hemåt. Sov i Halmstad vi vaknade vid halv 2(!!) igår. Har aldrig sovit så länge innan haha, snacka om att man va trött ;-) vi tog det mest lugnt och kollade på film och när jag körde hem köpte jag med lite pizza och godis till familjen som vi käkade innan vi gick och la oss. Mysig och välbehövligt avslappad helg!
Nu är det ny vecka och denna ska bli ännu bättre!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards