Alla inlägg den 5 december 2017

Av Julia Jacobsson - 5 december 2017 07:44

Sitter just nu och äter min frukost. Har börjat hitta tillbaka till min kärlek för gröt, så nu har det börjat bli min standardfrukost igen(mackor är ju så sjukt gott, men mår inte så bra när jag har ätit dom, vet inte vad det kan bero på?). Har iallafall hunnit ta en 3km löprunda i mörkret idag, så det känns bra!

Igår efter jobbet åkte jag, mamma och Martina till donken för att ta en frappé och snacka lite. Vid halv 7 åkte jag vidare för att möta upp Emma inne i stan. Det va SÅ längesedan vi träffades nu (tror vi kom fram till att det va 2(?) månader?!). Vi tog en lunch på Bulls i stan. Varken jag eller Emma hade ätit där så vi bestämde oss för att testa. Vi beställde in varsin av deras hamburgare, men måste säga att jag blev lite besviken, för jag hade högre förväntningar, tyvärr.. men trevligt att träffas va det iallafall och vi satt nog där och snackade fram tills halv 10. Det va ju så mycket som hade hänt sen sist, så där fanns mycket att prata om. Vi bestämde även utgång på fredag då båda va lediga då, ska bli kul!
Efter jobbet idag ska jag och mamma åka och hämta spån till hästarna. Ska jobba lite med mina beställningar också, och ta igen lite mys med mina hästar :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards