Alla inlägg den 6 december 2017

Av Julia Jacobsson - 6 december 2017 22:43

.. LONDON!
Jag ville åka någonstans innan jul för att få upp julstämningen lite, och har hört att det ska va jättefint i London vid jul, och inte så extremt dyrt att åka till heller(blev samma pris som det blivit om vi åkt till Stockholm samma tid. Varför väljer man då inte London liksom? ;-)) Thilda va så snäll och tyckte också idén verkade rolig, så hon hakade gärna på. Idag efter jobbet så åkte vi ner och bokade en resa. Det blir att vi flyger från Danmark nästa lördag(morgon) och kommer hem måndag kväll. En lagom liten mysig weekend. Alltid kul att se nya delar av världen och samtidigt kunna unna sig lite och shoppa, festa, äta god mat osv. MYS!
När jag väl vart hemma igen blev det lite stallfix, grejande med beställningarna(som typ hälften är klara nu, SKÖNT!) och tränade sedan en liten sväng. Har äntligen kommit i säng och ska försöka sova. Blir oftast inte så tidigt eftersom jag har så mycket att fixa, men försöka kan man ju alltid ;-)

Hade även mitt sista pass på städjobbet idag. Tack för denna tiden!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards