Alla inlägg den 14 december 2017

Av Julia Jacobsson - 14 december 2017 07:45

.. en dag för sent..
Är så mycket som händer just nu. Jobb, beställningar, planering och hästar. Har knappast tid att stanna upp och tänka efter. Igår va det ju lucia, men det kändes som en helt vanlig dag(förutom alla inlägg man såg om att det va just lucia). För första gången vid denna tiden på året har jag ingen julkänslan alls. Riktigt tråkigt! Älskar ju verkligen julen annars, men tror att det är för att tiden inte finns till att göra alla förberedelser och så. Har inte ens fått upp något pynt än(brukar ju ha verkligen ALLT framme första december annars haha). Bor i princip på jobbet ibland, men jag älskar det och har verkligen världens bästa kollegor! Igår när Jocke(schafför på stället) kom hem från sin körning, kom han in med en räkmacka som han köpt till mig, för han tyckte att jag förtjänade den, så jäkla snällt alltså! Nu ska jag göra mig i ordning för att dra till jobbet. Efteråt blir det nog en lunch i Halmstad, men inget bestämt än, så vi får se. Ha en bra dag <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards