Alla inlägg den 23 december 2017

Av Julia Jacobsson - 23 december 2017 13:35

Dagen innan julafton(!!), men tyvärr har julkänslan inte kommit än :-(
Veckan har gått i ett, inlägg om resten av Londonresan kommer lite senare. I onsdags kväll mötte jag som sagt upp Filippa för lite shopping och käk. Hittade julklappar till både mamma och pappa så det va skönt att få det klart. Vi gick sedan till pinchos och beställde in en hel del. Matkoma delux efteråt haha, men gott va det! Så trevligt att prata av sig lite. Torsdagen bestod av jobb och därefter åkte jag med mamam och Martina till stan, tog en fika och fixade julklapp till en kompis. På kvällen blev det ett boxningspass (snacka om jobbigt, hade så fruktansvärd träningsverk i magen igår att jag knappt kunde böja mig haha, men det är då man vet att det hjälpt ;-)), ska verkligen ta tag i träningen nu. Har lite nya roliga planer och idéer för hästarna inför nästa år, men då måsta jag själv vara betydligt bättre tränad än vad jag är nu, så då får man ta tag i det!
Igår va jag ledig, så sov tills jag vakna, fixa lite i stallet och bara mös. På eftermiddagen träffade jag Martina för lite julshopping och lunch. Vi åt på Harrys, har aldrig varit där innan, men det va riktigt gott där!
Dagens planer är Gekås nu i eftermiddag. Gick upp och sprang en sväng på strax över timmen och tränade lite på gymmet efter det. Älskar att börja dagen med träning, det sätter liksom standarden inför dagen. Käkade och gjorde mig iordning och nu är vi påväg. Hoppas ni får en fin dag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards