Alla inlägg den 1 januari 2018

Av Julia Jacobsson - 1 januari 2018 22:14

Gott nytt år på er!
Dagen har varit väldigt lugn. Började på bästa sätt, sov i Halmstad inatt, så det blev en lugnt förmiddag och åkte sedan hem och bara chillade i soffan framför tvn, skönt med sådana dagar med!
Mycket har hänt i veckan. Torsdags tog jag emot championpriset, vi fick en tack, blommor, pokal och champange och blev även filmade/fotade och intervjuade. Kul! Efteråt blev vi bjudna på mat innan vi begav oss hemåt igen.
Fredagen bestod mest av jobb. Åkte tillsammans med familjen iväg på kvällen till några vänner för lite mat och fest.
I lördags blev det lite lugnare. Passade på att ta ett rejält träningspass när det va ljust ute. Det gäller ju att passa på när man väl har tid i ljuset. Fixade stallet och lite så innan jag gjorde mig i ordning för att träffa Emma i Halmstad för lite utgång och snack. Det blev en bra kväll!
Gårdagen bestod också av lite jobb med beställningar, träning och sen fixade jag mig för att va hos Filippa vid 18. Vi åkte till hennes killes kompisar för att fira nyår där. Det va rätt segt till en början och kvällen va lite kaos, men allt blev bra till slut och kvällen avslutades där riktigt grymt! Åkte hem strax innan 2, men kom bara hem och vände innan jag blev skjutsad till Halmstad för att sova där. Riktigt grym kväll blev det! 2018 är så välkommet nu. Nytt år och nya möjligheter. Detta ska bli ännu bättre än förra, på alla plan! :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards