Alla inlägg den 24 januari 2018

Av Julia Jacobsson - 24 januari 2018 07:52

Godmorgon! Halvvägs in i veckan och det känns så skönt!
Gårdagen blev rätt lugn. Orkade allvarligt talat inte att träna igår när klockan ringde, så ställde om den och sov en timme längre istället haha. Jobbade sedan bara 9-12. Käkade lunch med mamma och pappa på Max, innan jag drog hemåt, postade några paket och så. Väl hemma kom mormor på besök och vi gjorde semlor och fikade lite. Gick sedan ut för att träna hästarna. Zixten blev SÅ glad när han blev hämtad i hagen och insåg att han skulle få komma ut haha. Crepes fick gå med på släp. Kvällen spenderades faktiskt bara i soffan i stort sätt. Ingen träning alls blev det igår, men det va nog behövligt med lite vila faktiskt.
Idag startade jag dock med ett träningspass och har nyss käkat upp frukosten. Ska strax göra mig iordning för jobbet. Blir nog ca 9-16 idag och sen hem och fixa lite beställningar. Imorgon efter jobbet ska jag träffa Amanda. Det va verkligen alldeles för länge sedan vi sågs nu och ska bli riktigt roligt att ta igen lite snack och umgås!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards