Alla inlägg den 28 januari 2018

Av Julia Jacobsson - 28 januari 2018 21:54

Söndagsångest, check... orkar allvarligt talat inte med jobb imorgon, men det är bara att ta tag i det. Är så mycket just nu och jobbet är det lite småkaos på för tillfället, så ja, måste ta tag i en massa saker där och så.
I torsdags träffade jag iallafall Amanda på kvällen. Vi köpte varsin sallad/ tallrik på pizzerian och åkte sen till henne, chillade och snackade en massa. Så otroligt välbehövligt! Mådde verkligen mycket bättre efteråt, när man fått prata av sig och allt jobbigt släppt lite :-)
I fredags blev det jobb 9-17, sen hem och göra i ordning för utgång i Helsingborg. Det va faktiskt inte alls så roligt som i Halmstad och jag ska va ärlig. Så håller mig nog på hemmaplan haha ;-)
Lördag körde jag crepes med Zixten på släp innan jag och mamma körde till Örkelljunga och köpte godis. Åkte sen till Laholm för att käka tillsammans, gott! Idag har det mest blivit slappande. Körde Zigge en sväng med Crepes på släp och de va duktig. Hann även springa en runda som slutade med milen i mörkret haha, men SÅ skönt, verkligen! Avslutade kvällen med tacomys med familjen framför farmen!
Nu, dags att sova och ladda för ny vecka, denna ska bli grym!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards