Alla inlägg den 5 februari 2018

Av Julia Jacobsson - 5 februari 2018 08:14

Ny vecka! Helgen gick SÅ snabbt, hann knappt blinka.
I fredags efter jobbet körde jag direkt till hemmakväll (haha godis är mitt största last i livet, men efter en vecka utan förtjänade jag det nu hehe). Körde sen och mötte upp Annie för att käka pizza tillsammans, så mysigt. Vi körde sedan en sväng och bara snackade en massa. Åkte sen hem och kollade lite film och kopplade bara av. I lördags körde jag Crepes tillsammans med mamma och Zixten, Jonna & Våfflan. De skötte sig fint! Jag hann även med en springrunda, och det va verkligen SÅ skönt! På kvällen lagade vi mysig middag och åt tillsammans med familjen innan vi bara slappade framför Mello och Beck. Kollade på det nya avsnittet, tyckte det va bra! Första gången dock som jag kunde lista ut gärningsmannen direkt haha ;-)
Söndagen gick åt till att köra Zixten med Crepes på släp. Körde även L-G en liten sväng. Första gången efter att hon vilat sitt ben, och det kändes väldigt bra. Hon haltade inte längre, så nu är det på rätt väg iallafall, skönt! Har aldrig varit så glad för snön som denna helgen. Den kom precis lagom till helgen så att vi slapp slå på skor på alla hästarna. Men nu får den gärna försvinna så vi kan få värme! Sprang en sväng även igår. Jobbade sen lite och avslutade med lite middag framför farmen.
Denna vecka är ganska fullproppad. Men på lördag ska jag och en kompis kolla på bio, den nya fifty shades filmen, och käka lite, ska bli mysigt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards